U bent hier

9.3 Cloud en social media

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: april 2016

beveiliging

reputatieschade

Zakelijke communicatie via de cloud en social media is een lastig geval als het om beveiliging gaat. U neemt immers een dienst bij een andere partij af. Die partij hoort de beveiliging te regelen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat u geen enkele verantwoordelijkheid heeft op dat gebied. Op het moment dat u besluit digitale communicatiekanalen in te zetten, zult u zich dus moeten buigen over de juridische en informatierisico’s. Grote gevaren zoals juridische consequenties,

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in