U bent hier

7.5 Sociale media

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: januari 2018

direct in contact

Veel bedrijven gebruiken sociale media zoals Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn. Zo kunnen organisaties direct in contact treden met doelgroepen en echte interactie aangaan. U kunt relaties met klanten verstevigen, klachten opsporen en oplossen, vacatures vervullen en zelfs met klanten nieuwe producten ontwikkelen (co-creatie). Zo beantwoordt KLM vragen van klanten het snelst als ze die stellen via Twitter of Facebook. Ook Rijkswaterstaat communiceert veel via sociale media.

Daarnaast kunt u via

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in