U bent hier

3.1 Communiceren met messengerdiensten

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: april 2016

chatten

e-maildruk

In een zakelijke omgeving heeft het enkele voordelen om messengerdiensten te gebruiken. Messengerdiensten zijn programma’s waarmee u kunt chatten met andere gebruikers. Niet alleen zijn ze veelal gratis; dit soort diensten kunnen ook de e-maildruk verlagen. In plaats van een e-mail te sturen voor een korte mededeling of vraag, zullen werknemers namelijk berichtjes naar elkaar sturen.

Groepsgesprekken

overleggen

Een ander groot voordeel is dat

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in