3.2 Back-ups maken
Als de organisatie chatdiensten gebruikt, moet u ervoor zorgen dat er back-ups worden gemaakt van gesprekken. Stel: een klantenservicemedewerker maakt harde afspraken met een klant. Het is dan geen overbodige luxe om een back-up te hebben van de conversatie.
Een back-upbestand kan behoorlijk groot zijn. Gebruik daarom niet de mobiele databundel om een kopie van uw gespreksgeschiedenis te maken, maar een wifiverbinding. Zo kunt u torenhoge rekeningen van uw provider voorkomen.
bewaarplicht
Zo kunt u altijd
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.