U bent hier

2.2 Gespreksmodellen

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: februari 2015

HR-beleid

Communiceren doet u nooit alleen. De vorm varieert van een tweegesprek tussen u en een individuele werknemer tot en met een plenaire bijeenkomst voor het voltallige personeel. De aanleiding voor een gesprek is al even divers en afhankelijk van het niveau of de afdeling binnen de organisatie. In het kader op de volgende bladzijde staan een aantal veelvoorkomende gesprekken in organisaties opgesomd. Deze gesprekken gaan dwars door de organisatie heen en dienen naast prestatie- en marketingdoelstellingen vooral het human resources-beleid.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in