U bent hier

OR & Medezeggenschap
Rapporteren12. Het opstellen van een RI&E-document12.2 Het verzamelen van informatie

12.2 Het verzamelen van informatie

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: februari 2015

Het uitvoeren van de RI&E begint met het verzamelen van informatie. Veel informatie is al in de organisatie aanwezig. U kunt de verantwoordelijke functionarissen vragen deze input beschikbaar te stellen. Denk aan:

  • algemene bedrijfsgegevens;
  • samenstelling van het werknemersbestand;
  • gegevens over de werktijden;
  • gegevens over bedrijfsongevallen;
  • gegevens over het ziekteverzuim;
  • gegevens over (vermoede) beroepsziekten;
  • gegevens over arbeidsongeschiktheid en WAO/WIA-instroom;
  • documenten over het arbobeleid van de
Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in