U bent hier

3.2 Kenmerken functioneringsgesprek

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: juni 2019

toekomst

Een functioneringsgesprek is een open, gelijkwaardig gesprek tussen u en de medewerker. Alles in het gesprek staat in het teken van het verbeteren van zijn functioneren. Het gesprek is daarom gericht op de toekomst. Het verleden komt logischerwijs wel aan bod, maar alleen als middel om het functioneren te bespreken. U geeft geen oordeel over de achterliggende periode – daar is het beoordelingsgesprek voor, dat in het volgende hoofdstuk aan bod komt.

3.2.1 Ingrediënten

geen gevolgen

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in