U bent hier

2.1 Het doel

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: november 2019

Een goed geformuleerd doel vormt het startpunt voor elk team. De vraag waarom een team bestaat, is volledig terug te voeren op dit doel. Want als een team geen doel heeft, kan het tenslotte net zo goed niet bestaan.

doel-
formulering

verantwoordelijkheid

Stel, u wilt een team opzetten dat verantwoordelijk is voor de communicatie naar de markt. Dan volstaat een doelformulering als ‘Dit team is verantwoordelijk voor goede communicatie met de markt’ niet. Want: wat is dan uw markt? Wat is goede communicatie?

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.