8.2 Whitepapers
expert
profilering
verdieping
Een whitepaper is een kennisdocument waarin klanten en andere relaties advies krijgen. In een whitepaper zet u uw organisatie neer als expert. U laat zien inhoudelijk inzicht te hebben in een onderwerp dat organisaties als een probleem beschouwen. Het doel van een whitepaper is dan ook profilering van uw organisatie. Een deskundige bij een energiebedrijf kan bijvoorbeeld een whitepaper wijden aan nog onbekende mogelijkheden voor groene energie.
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.