U bent hier

8.3 Persberichten

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: januari 2018

publiciteit

opvallen

Met een persbericht wilt u publiciteit genereren voor uw organisatie, in het bijzonder voor een activiteit, project, product of dienst. Het bereik van een persbericht is – als dit wordt geplaatst – vaak groot. Het is dus zaak uw persbericht te laten opvallen tussen alle andere persberichten die een redacteur van een nieuwsmedium iedere dag in zijn inbox ontvangt. Zorg ervoor dat uw persbericht pakkend en to the point is en dat het geen woord te veel bevat.

Veel (

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in