U bent hier

2.1 Luisteren

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: juni 2019

verbetering

tijd

Geen goed gesprek zonder een luisterend oor. Vanzelfsprekend, denkt u? Dan behoort u tot de kleine groep gelukkigen die van nature goed kunnen luisteren. Voor de meesten onder ons is luisteren namelijk een vaardigheid die voor verbetering vatbaar is. Als gevolg van tijdsdruk verlopen gesprekken vaak gejaagd. Als u de medewerker daarentegen het gevoel geeft dat u tijd voor hem neemt, zal hij eerder bereid zijn een open gesprek met u aan te gaan. Dit wordt nog versterkt als u hem altijd laat

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in