U bent hier

2.3 Feedback

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: juni 2019

kritiek

Een belangrijk onderdeel van elk gesprek is feedback geven. U geeft immers kritiek op iemands functioneren. Niemand vindt het prettig om dat te horen, maar strooien met loftuitingen is ook ongeloofwaardig. Probeer hierin evenwicht te vinden. Om de medewerker tijdens het gesprek op zijn gemak te stellen, kunt u wel beginnen met een compliment.

2.3.1 Wat is feedback?

constructief

herkennen

Feedback is altijd een reactie op een handeling. Door een

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in