U bent hier

8.3 De problemen bespreken

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: juni 2019

acuut

Als u eenmaal het vermoeden heeft dat een medewerker slecht functioneert, is het zaak zo snel mogelijk met hem in gesprek te gaan. Een goed moment is natuurlijk het beoordelings- of functioneringsgesprek, maar slecht functioneren is vaak een acuut probleem. Het is daarom niet verstandig om af te wachten tot het geplande halfjaarlijkse of jaarlijkse gesprek. U kunt beter een tussentijds gesprek inplannen, zodat u direct een oplossing kunt zoeken.

8.3.1 Sfeer

Een gesprek met een slecht functionerende medewerker is vaak niet

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.