8.2 Ken uw medewerker
EQ
Een belangrijke factor in het herkennen, erkennen en kunnen inspelen op de verschillen tussen uw medewerkers is uw emotionele intelligentie (EQ).
EQ is de mate waarin u als manager in staat bent om de aandacht voor de mens en vooral de emoties van de mens op een juiste (effectieve) manier waar te nemen, te begrijpen, te verwerken en erop in te kunnen spelen.
Begrijpen
effectief
merkbaar
Leidinggeven is voor een heel
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.