U bent hier

2.1 Wat is een doelgroep?

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: maart 2020

Het klinkt als een logische term, ‘doelgroep’. Maar is het begrip zo makkelijk in te vullen als u op voorhand denkt? Welke personen behoren tot uw doelgroep?

boodschap

Bij alle promotiedoeleinden – of u nu uw idee presenteert aan de directie, een product probeert te verkopen of werknemers informeert over een besluit binnen uw organisatie – staat de doelgroep centraal. De boodschap is voor hen bestemd. U kunt de theorie die is ontwikkeld voor het bereiken van uw doelgroep dan ook gebruiken om uw eigen ideeën te pitchen.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in