U bent hier

2.3 Doelgroep verwerken in uw pitch

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: maart 2020

herkenbaar

herkennen

Als u heeft bepaald wie uw doelgroep is, kunt u met dat gegeven spelen in uw presentatie. Schets bijvoorbeeld een situatie die herkenbaar is voor uw doelgroep of stel een vraag waarvan u zeker weet dat uw doelgroep ermee worstelt. Het helpt u de interesse te wekken van uw management of het trekt juiste potentiële klanten aan, omdat deze zichzelf herkennen in uw presentatie. Daarnaast willen ze graag meer weten over de oplossing die u hun kunt bieden.

Kenmerken van uw

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in