U bent hier

Organisatie & Leidinggeven
Pitchen en presenteren4. Aan de slag met uw pitch 4.1 Wie is uw publiek?

4.1 Wie is uw publiek?

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: maart 2020

Voor wie gaat u pitchen? Welke personen zijn verder aanwezig tijdens uw pitch? Welke personen moeten zich aangesproken voelen? Voor welke bewuste doelgroep presenteert u uw pitch? Het is essentieel dat u deze vragen zo goed mogelijk beantwoordt. U heeft de informatie nodig om een goede pitch te kunnen formuleren. Meer hierover leest u in hoofdstuk 2.

inspelen

U zult misschien een keer een pitch moeten houden voor de directie of voor een afdeling of team. In dat geval kunt u uzelf goed voorbereiden. U weet wie uw publiek is en daar kunt u op

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in