4.2 Wat is uw doel?
bereiken
Voordat u uw pitch opstelt, moet u nadenken over wat u ermee wilt bereiken. Of sterker nog: wat wilt u bij uw doelgroep bereiken dankzij deze pitch? U wilt bijvoorbeeld interessante contacten leggen, een idee presenteren of een product onder de aandacht brengen. Door uw doel vooraf helder te formuleren, kunt u de pitch gerichter maken voor de personen die hem aanhoren. Het concreet vastleggen van het doel helpt u bij het bepalen wat u precies wilt gaan vertellen tijdens de pitch. In hoofdstuk 3 leest u hier meer over.
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.