U bent hier

Organisatie & Leidinggeven
Pitchen en presenteren4. Aan de slag met uw pitch 4.2 Wat is uw doel?

4.2 Wat is uw doel?

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: maart 2020

bereiken

Voordat u uw pitch opstelt, moet u nadenken over wat u ermee wilt bereiken. Of sterker nog: wat wilt u bij uw doelgroep bereiken dankzij deze pitch? U wilt bijvoorbeeld interessante contacten leggen, een idee presenteren of een product onder de aandacht brengen. Door uw doel vooraf helder te formuleren, kunt u de pitch gerichter maken voor de personen die hem aanhoren. Het concreet vastleggen van het doel helpt u bij het bepalen wat u precies wilt gaan vertellen tijdens de pitch. In hoofdstuk 3 leest u hier meer over.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in