U bent hier

Organisatie & Leidinggeven
Pitchen en presenteren4. Aan de slag met uw pitch 4.3 Wat is uw boodschap?

4.3 Wat is uw boodschap?

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: maart 2020

koppelen

Voordat u met de inhoud aan de slag gaat, is het goed om de boodschap te koppelen aan uw doel. Zo weet u waar u naartoe wilt werken. De boodschap zal alle losse onderdelen met elkaar verbinden, zodat de pitch één geheel wordt.

Wat wilt u echt vertellen aan de luisteraar? Formuleer de boodschap in één zin. Dit zijn ook de woorden waarmee u de pitch beëindigt. Dat scheelt u werk, want nu is het einde van uw pitch al klaar.

Deze boodschap en laatste zin van uw pitch moet persoonlijk van u afkomstig zijn

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in