U bent hier

5.2 Doelgroep

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: januari 2018

aansluiten

Naast de algemene richtlijnen die u kunt hanteren om tot een heldere, prettig leesbare tekst te komen, is het belangrijk dat uw tekst direct aansluit bij de doelgroep. Stuurt u een e-mail naar medewerkers van uw organisatie, dan is de toon anders dan dat u schrijft naar bijvoorbeeld een leverancier. Jongeren benadert u op een andere manier dan ouderen. Leken moet u meer uitleggen, terwijl u bij deskundigen best wat vaktermen kunt gebruiken. En terwijl behoudender lezers graag in nette volzinnen worden aangeschreven, spreken korte, kleurrijke

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in