U bent hier

5.1 Reputatie

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: april 2016

interactie

Als het om uw reputatie gaat, moet u social media serieus nemen. Consumenten ventileren hier immers hun mening op en iedere organisatie kan onderwerp van gesprek worden. Soms zijn die gesprekken gebaseerd op feiten, soms alleen op meningen. Of de informatie nu klopt of niet, u zult er iets mee moeten. Dan komt webcare pas van. Hiermee kunt u:

  • inzicht krijgen in wat er online over u wordt gezegd;
  • interactie aangaan met uw doelgroep;
  • positieve invloed uitoefenen op hoe mensen over uw organisatie denken en op de
Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in