5.4 Direct contact
Persoonlijk contact waarbij iemand snel antwoord krijgt op zijn vragen, kan het verschil betekenen tussen een tevreden, regelmatig terugkerende klant, gebruiker of bezoeker en iemand die nooit meer terugkomt op uw website.
Live chat
button
Persoonlijke contact kan bijvoorbeeld in de vorm van een live chatmogelijkheid op uw website. Overigens bent u niet verplicht om de hele dag te chatten. U bepaalt zelf waar u de links of buttons plaatst die de chatapplicatie starten. Sterker nog, de meeste leveranciers van zakelijke chatoplossingen
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.