U bent hier

5.5 Klant helpen of zelf aan het werk zetten?

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: april 2016

klantvriendelijk

Zelfredzaamheid is een trend die mogelijk wordt gemaakt door steeds slimmere technieken. Daarbij hanteren organisaties allerlei tactieken, waarvan de een effectiever is dan de ander. Sommige zetten met opzet geen telefoonnummer op hun site, omdat ze af willen van al die lastige bellers. Dat is echter niet erg klantvriendelijk.

Realiseer u dat de informatiebehoefte via internet verschilt van die via de telefoon. Mensen die bellen, hebben vaak een heel specifieke vraag. Daar hebben ze meestal wel een bepaalde wachttijd voor over

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in