U bent hier

5.2 Klantenservice

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: april 2016

Een belangrijke vraag die u zich moet stellen voordat u met reputatiemanagement aan de slag gaat: waar hoort web­care thuis in onze organisatie? Bij de afdeling marketing, de afdeling communicatie of (als u die heeft) de klantenservice?

Een voordeel van een klantenservice op de website is dat u in principe altijd bereikbaar bent: 24 uur per dag en 7 dagen per week. Als u deze belofte doet, moet u die wel kunnen nakomen en voor voldoende bezetting zorgen.

webcareteam

klantcontact

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in