U bent hier

3.3 Vier stijlen

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: april 2016

expressieve stijl

directieve stijl

beschouwende stijl

vriendelijke stijl

De twee dimensies vormen in verschillende combinaties de basis van de vier communicatiestijlen van het Communicatiemodel.

  • De expressieve stijl; deze stijl is een combinatie van ruimtenemend en uitend gedrag. U kent vast medewerkers die de ‘clown’ uithangen, veel grapjes maken en impulsief reageren. Vaak zijn mensen met een
  • Maak uw gratis account aan!
    Heeft u al een account? Log dan in

    Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

    Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

     

    Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

    Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

     

    Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

    Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

     

    Gratis adviesdesk

    Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

     

    Toegang tot Rendement.nl

    Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

    U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

    Maak uw gratis account aan!
    Heeft u al een account? Log dan in