U bent hier

7.2 Voor- en nadelen voor potentiële kandidaten

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier OR Rendement
Publicatiedatum: maart 2021

stimuleren

Een verkiezingscampagne heeft over het algemeen twee belangrijke doelen: nieuwe OR-kandidaten vinden en werknemers stimuleren te gaan stemmen. In paragraaf 7.1 las u over het plannen en voorbereiden van die campagne­onderdelen, deze paragraaf gaat in op de inhoudelijke aanpak.

Potentiële kandidaten overtuigen

verkiesbaar

uitleggen

eerlijkheid

In de beginfase van de campagne is het het belangrijkst om nieuwe

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.