U bent hier

7.3 Campagne voeren

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier OR Rendement
Publicatiedatum: maart 2021

boodschap

Heeft uw ondernemingsraad helder voor ogen wat de campagneboodschap wordt, dan is de vraag welke communicatiemiddelen worden gebruikt om die boodschap over te brengen. De drie sleutelwoorden bij het kiezen van communicatiemiddelen zijn: zichtbaarheid, bereikbaarheid en diversiteit (zie hoofdstuk 4 en 5). Zorg ervoor dat u de achterban niet overstelpt met informatie, maar gebruik wel zo veel mogelijk kanalen.

Hulp

bijdragen

OR-leden hoeven het campagne voeren niet helemaal alleen te doen

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.