U bent hier

2.2 Het campagneplan

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier OR Rendement
Publicatiedatum: april 2019

doelstellingen

U trapt de campagne af met een campagneplan. Werk in het campagneplan de volgende onderwerpen uit:

  • de doelstellingen van de campagne;
  • de communicatiemiddelen die u daarvoor inzet;
  • de planning van uw activiteiten volgens een tijdspad.

individuele campagne

In uw plan maakt u onderscheid tussen twee fasen van de campagne. De eerste fase is er om medezeggenschap positieve aandacht te geven. Dat doet u zodat uw collega’s weten wat de OR doet en zij de meerwaarde

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in