U bent hier

2.6 Tweede campagnefase: individuele campagne

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier OR Rendement
Publicatiedatum: april 2019

profileren

De tweede campagnefase geeft kandidaten kans om zichzelf te profileren. Ook moet deze fase werknemers motiveren om te gaan stemmen. Het is erg waardevol voor uw organisatie om individuele kandidaten instrumenten aan te reiken om campagne te voeren. Dat kan op verschillende manieren!

2.6.1 De stemwijzer

visie

U stelt de stemwijzer samen door kandidaten te interviewen over dé kerndilemma’s voor de medezeggenschap in uw organisatie. Iedere kandidaat geeft daarop zijn visie en daarmee vult u

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in